SQL Developer


Marcin, masz „postawioną” bazę? Chcesz się z nią połączyć. Pamiętasz hasło, które ustawiłeś dla administratora podczas instalacji bazy?

To teraz czas uruchomić narzędzie, tak zwanego Klienta, przy pomocy którego połączysz się z bazą. Ja lubię i polecam SQL Developer, jest bezpłatny a ma całkiem niezłe możliwości.

Wersja, na którą się zdecydujesz jest zależna od systemu operacyjnego jaki masz, ja mam wersję 3.0.04 ponieważ jest dopasowana do WINDOWS XP, a dokładnie JAVA niezbędna do uruchomienia tego narzędzia jest dopasowana do WINDOWS XP.

Nowsze wersje SQL Developera ciągle chciały JAVY w nowszej wersji, a tychże nie udawało mi się zainstalować na WINDOWS XP.
I stąd wybór, ale działa bardzo dobrze. Tobie na pewno też wystarczy. I za chwilę, za momencik będziesz administratorem, użytkownikiem, panem na zagrodzie.

Zapisałem ekrany z uruchomienie, połączenia, zakładania konta użytkownika. Dostępne są pod linkiem. Zauważyłem, iż chcąc przeglądać kolejne strony dokument w pdf opublikowany w ten sposób jak ja to zrobiłem – trzeba przewijać w dół, a ja na początku przyzwyczajony do zdjęć ciągle lewo i prawo, a tu nic :-)

Zobacz dokument:

Pozdrawiam,
W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz