Oracle Database Express Edition 11g Release 2 - INSTALACJA



Marcin, no proszę… Suszył głowę, suszył… W końcu poddaję się. Co prawda miałem o złączeniach coś napisać, ale niech Ci będzie. Ja wiem, iż SQL to warto ćwiczyć na bazie, ale myślałem, iż instalację szkoleniowej wersji jak w tytule i jakiegoś klienta masz za sobą :-)
Sprzęt nie jest mym zdaniem przeszkodą, ja mam stary, ale jary, WINDOWS XP i działa (a jaki, to zajrzył do podczepionego dokumentu). Mam serwer bazodanowy na swoim domowym sprzęcie i uczę się na nim, wystarcza w zupełności. Łączę się z bazą, administratorem jestem, a jak chcę to  użytkownikiem zwykłm. Nigdzie nie będziesz miał tylu uprawnień a tym samym możliwości nauki.
Oczywiście instalację bazy trzeba zacząć od skopiowania wersji instalacyjnej, następnie rozpakowanie i tak dalej.
Nie będę tu opisywał instalacji, zrobię to inaczej. Swoją instalację krok po kroku, wszystkie ekrany zrzuciłem do pliku i pokazuję w załączonym dokumencie. Warto zajrzeć, bo tam też podpowiadam Ci jak stopować i uruchamiać usługi zainstalowane i powiązane z bazą, a które będą Ci obciążać komputer, zbędnie jak w danej chwili nie uczysz się SQL.
Marcin, jeszcze raz Ci mówię, warto, dasz radę, będzie sobie panem na zagrodzie, a to w pełni o ile wiem funkcjonalna baza jest, ograniczona jest wielkość danych, ale to Ciebie tu nie interesuje.


LINK DO DOKUMENTU Z MOJEJ INSTALACJI
PRZEWIJAJ W DÓŁ PO OTWARCIU



Pozdrawiam,

W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz