AdwentureWorksLT 2012, jak podczepić, jak zrobić diagram!



Dzieci rosną, już w walce o komputer mają silne argumenty. A też i inne zmiany miały miejsce. Dlatego zainwestowałem w sprzęt. Przerwa na blogu też wynikała z niedoboru sprzętu :-)


Nabyłem T400, Lenovo, chyba 6 letni sprzęt, 2 GB RAMU, z wersją legalną WINDOWS 7 wersja 64 bitowa, za 400 PLN na Allegro. Działa, starcza.


Na tym to sprzęcie zainstalowałem bazę SQL Server Microsoftu w wersji 2014 oraz Microsoft Management Studio. I teraz potrzeba jest przykładowa baza, no naklikałem się, aż w końcu skutecznie ściągnąłem bazę demonstracyjną  AdwentureWorksLT 2012.


I co więcej, skutecznie podczepiłem, widzę ją, udało mi się utworzyć diagram dla tej bazy, tj. taki obrazek klockowy tabelek i połączeń miedzy nimi, bo to nie SQL jest najtrudniejszy.

To wiedza co, gdzie jest w bazie jest kluczowa :-)


Linka prezentacji jak podczepiłem przykładową bazę i zrobiłem diagram.



I linka do jednego z tekstów na blogu, jak startować bazę.




W. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz