Oracle Database 11g i SQL. Programowanie, Autor: Jason Price


Marcin,
Powiem otwarcie, najlepiej to gdybyś korzystał z moich rad, uczył się ode mnie i jeszcze mnie za to wynagradzał :-)

No co mam Ci powiedzieć?

Ale jak już muszę Ci polecić jakąkolwiek literaturę, to tylko jedną pozycje mogę Ci zarekomendować tj.  Oracle Database 11g i SQL Programowanie, Wydawnictwo HELION. 


Na rynku też można spotkać poradniki do niższych i do wyższej wersji. Kosztuje w HELIONIE 89 złotych, taniej nie jest łatwo dostać. Swego czasu swoją książkę do 10g sprzedałem na Allegro za kilka złotych, ale ja to słaby sprzedawca jestem, wkurzony byłem...

Po prostu w temacie SQL, bazy danych Oracle, to podręcznik autoryzowany przez Oracle Press (ma taki czerwony znaczek w prawym dolnym rogu) jest po prostu najlepszy i warty swojej ceny. 

Jeżeli na poważnie chcesz się zająć tematem SQL i bazy danych, to zainwestuj w ww. podręcznik i na długo, długo, długo Ci wystarczy. Na pewno nie traci też podręcznik na swej wartości tak jak nowe samochody, od razu 30% po wyjściu ze sklepu, nic z tych rzeczy :-)

Pozdrawiam,
W. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz